Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mostní nadjezd přes dálnici
Černý, Pavel ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Jsou vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce je navržena jako jednotrámový most o 7 polích celkové délky 200~metrů. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu MidasCivil 2019 a Scia Engineer 18.1. Dále je konstrukce posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti. Pro posouzení průřezů je použit program MS Excel. V této práci je proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a spodní stavby. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Most na silnici I/38 v Jihlavě
Němec, Martin ; Lerch, David (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce „Most na silnici I/38 v Jihlavě“ se zabývá převedením silniční dopravy. Pro konstrukci mostu byl navržen dvoutrám. Výpočty byly prováděny v programu Scia Engineer. Posouzení bylo provedeno ručně.
Předpjatý silniční most
Pokorná, Šárka ; Jaromír,, Rušar (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a posouzení předepnuté mostní konstrukce. Byly vypracovány dvě studie přemostění. Zvolená varianta je spojitá dodatečně předepnutá jednotrámová konstrukce o třech polích. Celkové teoretické rozpětí mostu je 100,0 m. Zhotovení mostu je uvažováno v celku pomocí pevné skruže. Posouzení konstrukce bylo provedeno na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti dle příslušných norem.
Most nad potokem Bystrice
Nani, Pavel ; Glovina, Filip (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je podrobný statický výpočet dodatečně předpjatého betonového silničního mostu přes potok Bystrica u Banské Bystrice na Slovensku. Most je součástí odbočné větve rychlostní komunikace R1. Prostorově zakřivený spojitý most má 9 polí. Pro statickou analýzu byl použit prostorově zakřivený výpočtový model mostu. Model byl porovnán s přímým výpočtovým modelem mostu. Je také provedeno porovnání vlivu fázované výstavby mostu na velikost vnitřních sil. Nosná konstrukce mostu byla posouzena dle ČSN EN 1992-1-1, ČSN EN 1992 – 2 a ČSN 73 6214.
Návrh mostní konstrukce v Blansku
Poukar, Kryštof ; Rybák, Vít (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komorového silničního mostu o třech polích ve městě Blansko. Překlenuje řeku Svitavu a hlavní železniční trať Praha – Brno. Výpočty byly provedeny ručně, model byl vytvořen v programu Scia Engineer. Práce také popisuje řešení složité fázované výstavby s nutností otáčení mostu do výsledné polohy. Konstrukce je posuzována podle Eurokódů.
Návrh silničního mostu
Vašina, Michal ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes řeku Opavu a její inundační území. Jsou vypracovány a porovnány tři varianty přemostění. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta dvoutrámového mostu o osmi polích celkové délky tři sta metrů. Model konstrukce byl vytvořen ve výpočetním programu Midas Civil a SCIA Engineer. První model je 3D prutový, roštový a zahrnuje časově závislou analýzu postupné výstavby. Druhý model je deskostěnový. Součástí práce je statický výpočet a výkresová dokumentace dispozice a armování mostu. Návrh a posouzení je provedeno podle platných evropských norem.
Most přes dálnici D1
Balkanský, Ondřej ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1. Konstrukce je desková, spojitá o 4 polích, uložená na bodových podporách. V podélném směru je provedeno předpětí. Vnitřní síly byly řešeny v programu Scia Engineer, posudek byl proveden podle platných norem.
Mostní nadjezd přes dálnici
Černý, Pavel ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je podrobný návrh nosné konstrukce mostu. Jsou vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce je navržena jako jednotrámový most o 7 polích celkové délky 200~metrů. Výpočet účinků zatížení je proveden v programu MidasCivil 2019 a Scia Engineer 18.1. Dále je konstrukce posouzena na mezní stav použitelnosti a mezní stav únosnosti. Pro posouzení průřezů je použit program MS Excel. V této práci je proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a spodní stavby. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Most na silnici I/38 v Jihlavě
Němec, Martin ; Lerch, David (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce „Most na silnici I/38 v Jihlavě“ se zabývá převedením silniční dopravy. Pro konstrukci mostu byl navržen dvoutrám. Výpočty byly prováděny v programu Scia Engineer. Posouzení bylo provedeno ručně.
Most přes dálnici D1
Balkanský, Ondřej ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1. Konstrukce je desková, spojitá o 4 polích, uložená na bodových podporách. V podélném směru je provedeno předpětí. Vnitřní síly byly řešeny v programu Scia Engineer, posudek byl proveden podle platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.